Het project begon met een meeting waarbij we de wensen, doelstellingen, identiteit en verwachtingen van onze klant vastlegden.
Op basis van het reeds bestaande logo gingen we op zoek naar passende fonts en kleuren voor de website.
We brachten de nieuwe huisstijl en wensen van de klant samen in een strakke, maar dynamische website.
We organiseerden een workshop Craft CMS voor het bedrijf, zodat ze zelf ook eenvoudig content op de website kunnen plaatsen.
Tijdens onze eerste meeting stelden wij de vragen: wat zijn de verwachtingen? Welke doelen heeft de klant voor ogen? Waarvoor staan ze? Op basis van deze intensieve brainstorm hebben we wireframes gemaakt. De klant kon eenvoudig feedback geven en wij konden alles finetunen.
Toen NXMH ons benaderde, had het bedrijf nog geen website. Op basis van niets meer dan een logo zijn we op zoek gegaan naar passende lettertypes en kleuren die de visuele identiteit van het bedrijf moesten versterken. We kozen voor een fris, maar tegelijk ook tijdloos lettertype: strak, maar niet té strak voor de hedendaagse website. Voor de kleuren kozen we voor een donkere, meer corporate variant van de blauwe en groene kleuren in het logo.
Met de gevalideerde designs en de huisstijl op zak begonnen we aan de website. We bouwen deze vanaf nul op met Craft CMS. NXMH heeft een portfolio om U tegen te zeggen (en een vermogen dat je gerust ook mag vousvoyeren). Daarom was het van groot belang dat het voor een bezoeker in één oogopslag duidelijk is in wat voor bedrijven NXMH investeert. Want time is money. De website heeft een duidelijke structuur en de identiteit van het bedrijf wordt versterkt met zorgvuldig geselecteerde foto’s, afgewerkt met een designer’s touch. Zo geven we nét dat tikkeltje meer.
We organiseerden een workshop voor het bedrijf waarin we de basiselementen van Craft CMS uit de doeken deden. Zo kan de klant zelf kleine wijzigingen aanbrengen aan de website of kan er naar behoeven content worden toegevoegd.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief & ontvang alle nieuwste updates.